Samtal

En hel del samtal har jag hunnit ringa idag. Skön känsla som man får efteråt! :)

Det gick tydligen inte att lämna Wilhelm på dagis idag. Så han kom hem kvart över tio. Efter ett tag så klädde jag på han och gick dit och lämnade honom, utan problem!
Han hämtas klockan tre idag eftersom han nu går på heltid. Jag måste iväg och skriva ut papperet, och sen skicka iväg det.

Skulle behöva ringa försäkringskassan också. Hatar att ringa till dom... Du har plats 3253535 i kön.... Men man har ju inget annat val. Måste få veta hur jag ska göra för att ansöka om tillfällig föräldrapenning för Elina när vi varit inlagd. Det blir ju i efterskott. Hade ingen aning om att det gick att göra så, så jag ligger efter...

Nä nu ska jag ta och väcka upp dottern och he henne mat!

Kommentarer
Skrivit av: Carro

Det är drygt som tusan o sitta i telekö hos försäkringskassan! Men en gång när jag ringde så kunde man knappa in sitt nr och så ringde dom upp sen, men detta va bara vid ett tillfälle! Ingen aning om varför dom slutade med det, för det va toppen! Tänker på er gumman! Slå gärna en pling när du har lite tid över! Krrrraaaam!

2010-11-15 @ 12:44:48
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/
Skrivit av: Linn

finns det någon som inte gruvar sig att ringa till försäkringskassan ? :P jag brukar ringa på kvällen för då tyck ja de bruka va kortare kö :)

2010-11-15 @ 14:23:41
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu