Fråga Emilie

Tänkte att jag skulle göra lite som alla andra och ha en liten frågestund här i bloggen. Man får ju ibland lite frågor och så, men ja, jag tänkte att ni får fråga på i några dagar och sedan sammanställer jag allt i ett inlägg. Kommer att försöka att svara på alla frågor så gott jag kan. (Om jag nu får några)... Är det alldeles för personligt så kan jag istället svara er via mejl.
Anonyma typer kan strunta i detta inlägg. Tänker inte bli personlig med någon som inte ens kan uppge sitt namn!

Fråga på nu! Vill ha mängder med frågor! :)

Kommentarer
Skrivit av: malin

hehe ska jag börja vänta dig runt 11 12 då:P

2010-10-01 @ 09:43:56
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Då frågar jag om du inte kan lägga ut lite bilder från lägenheten så att man får se hur ni bor=)

2010-10-01 @ 15:06:49
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Jenny

Hej!

Jag hittade till blogg via Familjeliv, i tråden för blivande majbebisar...

Jag brukar kika in här lite då och då, för att se hur det går för er. Jag håller tummar och tår för att Elina ska börja må bra snart!

Visst föddes hon för tidigt? Hur gammal är hon nu och vad ligger vikten på?

Jag läser ju att hon äter dåligt och t.o.m. går ner i vikt, så bara för att få bättre perspektiv vore det intressant att veta...

Tycker du verkar otroligt stark, kan inte ens tänka mig hur jag skulle reagera det hände mina barn.

Styrkekram!

2010-10-03 @ 09:10:38
URL: http://nya-livet.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu