Renovering

Åkte som sagt till Holmsund igår. Sov över och har haft jätte mysigt. Idag var det dock ingen bra dag. För nån av mina barn. Båda är som plåster på mig nu för tiden. Wilhelm vaknade på helt fel sida och har varit gnällig och bråkig hela dagen. Och Elina som ätit bra i några dragar och fått upp mitt hopp, slutade äta igen och har knappt ätit något på två dygn nu.

Ger ju smakisar nu också, men det är samma sak där. Nån sked banan kunde hon få ner ikväll, men sen vägrar hon. Även gröten. Dricker hon inte ersättningen om en timme så ska jag testa ge henne välling. Fick hem en provpåse med 6-månaders nattvälling. Kanske hon älskar den? Det vore perfekt om det funkade fint.

Imorgon är det dagis för Wilhelm. Jag och Elina ska som vanligt till sjukhuset. Men inte förän 13. Så jag ska försöka hinna med lite måsten innan det. Först och främst måste dammsugaren göra sitt här hemma! Har ju vagnen inne till Elina, så det blir fort grusigt.

Behöver rensa bland Elinas kläder också. Det blir aldrig av... Förstår inte varför det ska vara så jobbigt! Nä nu ska jag iaf göra iordning nå påsar med papper och kartong som jag ska hiva iväg imorgon när vi promenerar till dagis!

Hoppas ni haft en trevlig helg! :)

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Jag vill bara säga att jag är sjukt imponerad av dig, du kämpar på så bra. Det måste vara fruktansvärt tungt och jag hoppas att det snart ska bli ett slut på detta så hon börjar äta. Skickar hundra styrkekramar!

2010-10-18 @ 09:05:35
URL: http://pixieochstampe.blogg.se/
Skrivit av: Linn

att rensa bort kläder och allt annat är nog det jobbigaste som finns! :)

2010-10-18 @ 10:41:10
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu