Skinande rent

Lägenheten är skinande ren (ja men nästan iaf). Barnen sover. Jag ska skynda mig i säng innan Elina ska ha mat igen. Hon har ätit uruselt idag. Och nyss försökte jag väcka upp henne och ge henne, men det gick inge vidare. Vilket betyder att det kommer bli väldigt lite sömn inatt. 

Jag frågade Wilhelm innan han gick i säng om vi inte skulle ta lite sovmorgon imorgon. Det tyckte han. Hoppas han håller vad han lovat ;) Men han gick i säng sent ikväll så jag hoppas det.

Blev en heldag på sjukhuset idag. Stressade dit efter att ha lämnat Wilhelm på dagis. Kom hem och hann vara hemma i 10 minuter innan det var dags för hämtning. Hade ingen ork i kroppen kvar alltså. Men på vägen hem stod farmor och vinkade från balkongen, så då ville Wilhelm gå dit. Så efter mellis kom hon förbi och hämtade honom.

Inte för att jag hade tid att vila för det. Nä, det var storstädning som stod på schemat. Men nu känns det skönt iaf. När det är rent och snyggt här hemma!

Elina hade gått upp bra i vikt. Jag var dock lite väl optimistisk och tyckte att hon hade ätit så sjukt bra här på slutet. Frågade om hon kanske kunde få sova nån timme extra under natten. Men det var bara att glömma. Hon får i sig det hon behöver och inte mer. Kalorimässigt dvs.

När ska allt detta ta slut egentligen? Och varför kommer dom inte på vad allt beror på?
Men ja, det är ju saker på gång. Nästa vecka blir verkligen fullt upp. Ska vara på sjukhuset nästan alla dagar i veckan. Och det är inga snabbesök heller som väntas.

Och just ja, hörselundersökningnen gick åt skogen idag igen. Blev minsann inte tredje gången gills. Ska tillbaka på tisdag och då ska dom sätta elektroder på henne och ja... Jag vet inte. Göra samma sak som dom gjortt typ. Men hon fick fram ett resultat idag iaf. Men hon vart lite tveksam. Började prata om att Elina kanske hade vätska i örat, men det kollade dom i förrgår och det är det inte. Så ja, vi får se helt enkelt. Hoppas på ett bra resultat på tisdag och att hon hör bra även på högerörat. Men det är ju inte hela världen annars.

Nåväl nu orkar jag inte mer för ikväll. Eller överhuvudtaget egentligen.
Hoppas alla får en trevlig helg! Här blir det bara att vara hemma med barnen. Passa på att rå om varandra innan veckan börjar och det blir fullt upp igen!


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Måste säga att du gör det otroligt bra. Jag var 1 dag på sjukhuset med Leo och ja vi var där från strax innan 10 till strax innan 15.30 och jag var helt slut! Och det var ju bara en dag.

Du är så stark som orkar med det!

2010-10-30 @ 07:36:47
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Tack Fina du! :-) <3

Hur går det för dej å barnen å allt runtomkring, du är en kämpe, e imponerad av att du klarar av allt!

Glöm inte bort att andas mellan bara <3 <3

MÅNGA KRAMAR !!

2010-10-30 @ 19:53:52
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

min lägenhet är snart med skinande ren :)

2010-11-01 @ 15:18:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Maria mamma till Leo

Ja hörselundersökningar är riktigt svåra att göra, ska själv dit med sonen på fredag.

vad är det för sondnäring ni kör med?

Sonen min får sondnäring då han inte går upp i vikt som han ska.

2010-11-03 @ 16:00:10
URL: http://mallo.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu