Snabbis

Kikar in en snabbis.... Massor med fynd på barnloppisen idag! :) Skönt att gå helt själv också. Är ju fullt med gamar som trängs där inne! Men jag gick då flera varv. Man kunde ju ha missat nått fynd :P

Nu sitter jag och dricker lite vin. Gör mig iordning. Snart bär det av till Moster. Hon ringde nyss och hade lite kläder som hon köpt och aldrig använt. Dyra sådana också. Som jag ska få prova. Älskar hennes shoppingabstinens ;)

Nåväl dags för lite smink så man kan åka iväg!
Ha en toppenkväll. Det tänker jag! ;)

Kommentarer
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

En sån moster skulle jag också vilja ha ;)

Blev nyfiken också på vad du fick fyndat för fint...

Kram

2010-10-23 @ 19:45:47
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: malin

vad härligt med fynd:) hur går det för lilltjejen nu då? börjar du se öljuset?:)

2010-10-24 @ 16:10:05
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Härligt med en massa fynd! Jag var också där, det blev bara saker för 25kr, två träpussel och en liten vattenkanna till Jonna. Skönt att komma hemifrån. Orkade dock inte gå idag, vi valde att köra saker till huset eftersom att vi fick låna nyckeln endas i helgen. Så nu kan vi börja packa på allvar ifall vi vill, det ryms saker i förrådet igen :)



Hoppas du haft en bra helg. Sköt om er!

Kram Anna

2010-10-24 @ 22:13:19
URL: http://mitt-liv-anna.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu