Bakslag

Har egentligen inte tid till datorn, men tänkte slänga in en snabb uppdatering.

Det var en tuff natt. Elina har varit jätte slemmig och rosslig. Tät och snorig. Och självklart har hon fått magsjuka! Hon vaknade hela tiden inatt och hade svårt att andas. Jag fick som ruska i henne för att hon skulle börja andas igen. Och vid fyra tiden så kräktes hon upp sonden! Inte så mysigt kan jag lova er...

När vi kom till sjukhuset så satte dom tillbaka sonden. Och det var verkligen magsjuka. Så fort hon kom ner till magsäcken så sprutade det kräk. Fy fan alltså.
Och så har hon ätit mycket sämre nu... Så inatt blir det att sova på sjukhuset igen. Dom ville ha extra koll på henne och finnas till om hon behöver hjälp under natten.

Känns rätt så surt alltihopa. Det var ju på väg åt rätt håll, så blir det världens bakslag! Hade ju hoppats på utskrivning inom kort, men det är ju bara att glömma! Inatt tar jag då med mig min kudde! Så det så!

Efter att inte fått sova på två nätter så hoppas jag innerligt att hon sover gott i natt. Och man brukar ju alltid genast bli mycket friskare när man kommer till sjukhuset, eller hur? ;)

Nä då var det väl dags att packa ihop allt som ska med, och dra!

Kommentarer
Skrivit av: tess

åh :( va jobbigt! hoppas det går över fort. tänker på er. puss!

2010-09-28 @ 19:12:08
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: thowe

usch vad jag lider med dig, elina och wilhelm!

Måtte de bli någon stopp på eländet snart!

STOR KRAM!!

2010-09-28 @ 21:15:39
URL: http://thowe.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Men sån otur! :(

2010-09-28 @ 22:08:47
Skrivit av: Tess

Skickar en stor kram. Nu får jag dåligt samvete över att jag beklagade mig över min dag, att jag var trött osv.Om jag är trött så vågar jag inte ens tänka på hur trött och slut du måste vara efter allt!Kommer det ofta vara såhär eller är det nånting som kommer att bli bättre med åren?att hon blir sjuk ofta osv?

2010-09-28 @ 22:38:36
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Men huvvaligen va ni har det : ( Hur äre me dej i all rush? KRAMA OM BARNEN å sköt om dej! <3 Kramar

2010-09-29 @ 19:57:47
URL: http://sandycandy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu