Grisar

Båda barnen sov som grisar inatt. Jag också för den delen. Fast Elina bökade på mellan 22 och 24. Men tillslut fick vi sova gott!
Kände mig så pigg och utvilad imorse. Sen att man vaknar av att sonen kommer in och lägger sig bredvid mig i sängen och pussar och kramar mig gör ju inte saken värre! ;)

Jag har hunnit med en hel del sen vi lämnat Wilhelm på dagis. Har varit några vändor till soprummet och burit ut en massa grejer till förrådet. Känns bra det.

Nu ska jag väcka upp Elina och försöka få i henne lite käk. Sen ska vi åka och lämna igen nyckeln till lokalen vi hade dopet i innan vi ska hämta hem prinsen. Vädret är inte det bästa så idag är vi nog bara inne och myser om vi inte kommer på något bättre! :)

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Ja, jag är ju i princip utan mobil nu, så jag får verkligen längta ihjäl mig :P



Men jag tänker som så, att eftersom du inte fått väskan än så ska du inte behöva betala den än heller! Det är verkligen smäll på mina fingrar.. Men jag har så himla lite tid, dygnet skulle varit 5 timmar längre ;P

2010-09-13 @ 16:25:53
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: malin

2010-09-13 @ 20:45:56
URL: http://www'
Skrivit av: malin

ja ibland o ibland bara för att jag måste:) vi får komma in o leka med er nån dag:)

2010-09-13 @ 20:46:36
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu