Kvällsprommis

Åh, vet inte om jag ens vågar hoppas på helgpermis längre. Redan efter två timmar hemma så började lillan kräkas som en gris. Men det är lugnt nu iaf. Hon har iof sovit mest, men ändå. Får ha henne i liggläge tills imorgon ;)

Vi tog en prommis till Ica nyss. Mysigt att gå ute i höstmörkret. Och dom hade inte små blöjor, så nu kommer Elina att drunkna i dom nya. Men det är bra. Då har hon ett mål ;)

Jag har köpt mig en fryspizza som snart ska få flytta in i ugnen. Ska lägga mig på soffan och se nån serie eller film. Jag vaknade idag med halsont och huvudvärk. Som fortfarande sitter i.... Typiskt. Men hellre jag än lillan.

Ska försöka att komma ihåg att byta till sittdelen på vagnen imorgon innan vi åker tillbaka till sjukhuset. Det finns inte en enda babysitter på det stället. Dåligt alltså. Blir ju jobbigt att sitta och hålla i henne hela tiden. Så vi tar och testar att inviga sittdelen helt enkelt.

Nä nu ska pizzan in i ugnen!

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Hoppas att hon inte kommer kräkas mer utan att det fortsätter att gå i positiv riktning, så ni först kan få en lugn och fin helg hemma och sen till veckan bli utskrivna! Det håller jag tummarna för! :)



Är så härligt med dig, trots allt jobbigt du går igenom så skriver du ofta med humor! :)

2010-09-30 @ 22:18:56
Skrivit av: tess

När jag var yngre så hade jag för lite vita blodkroppar och det sa jag åt läkaren men han sa bara att det inte har med saken att göra blablabla. men det har det ju visst det. Fick en kallelse till astmaläkaren i slutet av oktober så det ska bli intressant om det visar nånting.ska även då berätta omd et andra så ska vi se om man får någon hjälp. om det inte är astma så måste dom ju verkligen utreda vidare! kram

2010-09-30 @ 22:47:41
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu