Fantastisk vän

Vilken fantastisk vän Therese är! Idag kom hon med en bukett då jag va så nere igår! Väldigt överraskad och glad blev jag! :) Tusen tack fina du!
Barnen va väldigt söta ihop. Fanny va nyfiken på vad Elina hade för sig. Och Elina skulle hela tiden ta på Fanny och pussa på henne!
Och några bilder blev det. Dom kommer senare! :)
Efter lunch va Wilhelm här och lekte med oss ett tag! Och efter middagen så for jag och Elina ut på en cykeltur. Premiär för henne och hon skrattade och hade sig! Hon tyckte nog att det va väldigt mysigt. Hörde henne "mmmmmm mmmmm" hela tiden :)
Jag har fruktansvärt ont i huvudet så jag ska lägga mig i soffan och se om jag hittar mig nån film att se!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu