Äntligen söndag

Äntligen söndag, då är det ju Solsidan! :)
Vi gick ut med mormor och morfar en stund på morgonen. Gick till backen som finns ett kvarter bort. Wilhelm tyckte det var jätte roligt att åka bob med sin mamma. Även om mamman hade noll kondis upp för backen och va rädd. Elina åkte pulka första gången och hon verkade uppskatta åkturen. Även hon fick åka bob med mig i backen, dock bara några meter upp. Men det gick undan ändå faktiskt.
Nu är sonne hos farmor och farfar och röjer. Jag och Elina sitter på golvet och leker. Hon med sina leksaker och jag med min dator. Hon har börjat "prata" lite mer igen nu. Låter dock som en utskällning varje gång. Men det är mysigt ändå.
Nu tror jag kameran åkter fram!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu