Dejting

Wilhelm har kommit in i nån period då han inte alls vill vara med på bild. Jätte tråkigt. Och jag hoppas det går över snabbt.
Elina ligger och sover efter att ha plaskat som en galning i badet. Jag själv ska ta och diska, sen packa hennes grejer. För snart blir jag barnfri! :)
Är less på mina barn (ja, man får säga så!) och dom är säkert less på mig också. Elina får njuta av mormor och morfar och åka med dom till Åsele. Kommer ha jätte mysigt. Och Wilhelm får umgås med sin far i några dagar. Blir toppen!
I förrgår var jag och Elina på dejt på stan. Va jätte trevligt och vi hade roligt båda två. Vi ska absolut ses igen, kanske redan nästa vecka. Vi hoppas det. Tack Therese och Julius!
Igår vart det stan igen. Fika med min fina vän Sandra. Var nästan hundra år sedan vi sågs, men nu skärper vi till oss och ses lite oftare :)
Idag blir det faktiskt också dejt på stan. Ska möta upp Patrik och Janna och luncha. Sen måste jag handla lite på stan också inför lördag.


Kommentarer
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Självklart får man tycka att det är skönt att vara barnfri! Tycker att alla ensamstående mammor gör ett strålande jobb!! :)

Kram

2011-02-25 @ 15:06:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Tess

Vi ska absolut ses till veckan. Julius är sjuk nu(resultatet av vaccinationssprutan tror jag så det borde passera snart)Var riktigt trevligt och ser framemot nästa gång. kram

2011-02-27 @ 16:20:37
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Karin J

Vad roligt att folk fortfarande dejtar! Det ger nytt hopp för en åldrande singel. Jag har försökt nätdejting, men det är så svårt att veta vad det är folk människor man pratar med. Jag hoppas alla blir bättre på att "fixxa" ihop sina vänner!

2011-10-08 @ 14:03:32
URL: http://www.nätdejtingtips.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu