Vår vår vår!

Idag har vi haft riktigt vårväder. Inte en grad har det varit. Varken upp eller ner. Och jag och Elina har promenerat hela dagen lång! Först gick vi från Teg med mamma till stan fram och tillbaka. Sen lämnade jag bilen där och gick hem till Böleäng. Sen gick vi en liten prommis efter att vi hämtat Wilhelm också. Hoppas det blir lika fint imorgon så jag kan gå tillbaka och hämta hem bilen ;)
Elina hade tid på öronmottagningen i morse så det blev en tidig morgon för oss. Men ja, jag hade ställt klockan på halv sju och ungen vaknar sex.... Huuuu så tidigt. Men det gick bra ändå. Hörseltest, igen. Gick väl si sådär... Men ja, nu får vi rast och ska inte tillbaka fören efter sommaren. Då blir det ett nytt hörseltest.
Vi gick även och tog en vikt eftersom Elina drog ut sonden i lördags. Hon äter ju faktiskt nästan helt bra nu. Men hade tappat lite. Så vi ska tillbaka på fredag och träffa läkaren. Då vi ska diskutera knapp operation...
Nä nu ska jag ta och äta nått, har haft fullt upp och helt glömt bort att äta... Ett återkommande problem för mig...


Kommentarer
Skrivit av: Mia

Ja visst har det varit mysigt med dagens väder:)....skönt med promenader då också!:)

2011-02-28 @ 22:01:06
URL: http://mianordin.blogg.se/
Skrivit av: malin

haha jo jtg fick ett mess, fitta jag åkte! haha. han kom ju hem tidigt iaf så jag fick hinna kramas lite med han iaf:)

2011-03-01 @ 08:35:51
Skrivit av: Sofi

En sån där knapp är mkt bra. Min systerson har fått en inopererad för ett tag sedan. Han hade problem att få i sig sin medicin, och nu funkar det super bra!



Ja vi har verkligen haft fint väder, helt kanon!

Synd att det är lite kallare idag!

2011-03-01 @ 09:04:29
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu