Nervvrak

Allt gick bra idag! Jag grät inte en enda gång ;) Var yr och mådde illa. Var inte alls roligt att hålla i henne och se henne sövd. Obehagligt var det. Men alla undersökningar gick bra. Dom passade även på att ta prover och vaccinera henne för influensan medan hon var sövd. Skönt.
Var obehagligt också när hon vaknade. Hon var hysterisk. Vilket inte är ofta det händer... Men efter ett litet tag blev hon sig själv igen.
Provsvaren borde komma redan imorgon eller på måndag! Hoppas imorgon!! Kommer vara som ett nervvrak annars hela helgen!
Nu är vi hemma och hon har ätit en hel portion gröt! Duktig! Och nu sover hon. Stackarn har 39 graders feber sen vaccinet (antar jag)... Hoppas hon får sova gott inatt iaf.
Nu ska den här slitna mamman ta tag i disken. Sen se mina serier och frossa Ben&Jerrys! :)


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Vad skönt att allt gick bra, även om jag kan förstå att det var jobbigt att se henne sövd. Jag gruvar lite för att det kan bli så här också. Hoppas för Hugo skulle att dom sätter in rör i öronen på honom så han slipper alla öroninflammationer.



Håller tummarna att hon får sova gott i natt och att provsvaren kommer imorgon!



Hur går det med huset?

2011-01-13 @ 21:38:03
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu