Sondfri

Plusgrader och lite sol ute idag. Humöret är på topp!
Igår vad jag med Elina på sjukhuset. Duktiga lilla tjejen väger 8 kg nu!!!! :) Hon har aldrig någonsin vägt så mycket. Direkt bestämde jag mig för att sonden skulle bort. Sagt och gjort! Så nu testar vi en vecka. Håll tummarna.
Har fått ett mat schema av dietisten. Blir att koka gröt på sondnäringen och kämpa på med att få i henne vätska.
Idag vankas det stan. Ska försöka hitta mig nå snyggt. Blir en utmaning. Tycker inte att nått sitter speciellt bra. Men nått ska man väl lyckas hitta!
Ikväll åker Elina bort till mormor och morfar och jag blir barnfri hela helgen! Är lite nervös, har ju inte lämnat henne så länge till någon annan. Blir spännande att se om jag lyckas hålla mig borta ;) Men samtidigt behöver jag det. Om jag ska orka fortsätta. Och dom är ju favoriter i Elinas ögon, så jag vet att hon bara kommer tycka det är roligt!
Nä nu väntar jag på att en kille skulle komma och kolla på vagnen som jag ska sälja, sen hoppa in i duschen och åka!


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Va skönt att hon går upp i vikt! Ska hålla tummarna att det går bra att vara utan sonden så ni slipper den :)

Försök njuta av din egna helg nu, som du själv skrev så behöver du det och är så värd det! Ha en underbar helg och lycka till på stan :)

2011-01-28 @ 12:20:13
Skrivit av: Mia

Va skönt för Elina:)

Kul å se er på stan idag,hann inte prata för vi skulle snabba oss,vi får ses snart istället:)

2011-01-28 @ 21:22:13
URL: http://mianordin.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Kommer du in på min blogg nu??

Härligt att Elina får vara utan sonden ett tag! Hoppas att det går bra, och jag förstår att det kommer att vara jobbigt att vara utan henne, men som sagt, du måste tänka lite på dig själv också!!!!



Det är viktigt för hennes och Wilhelms skull att du orkar med och mår bra!!!



Stor kram!

2011-01-28 @ 22:14:37
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Håller tummarna för det funkar!



Och du är värd en barnfri helg!

2011-01-29 @ 14:21:32
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Tess

Hurra, härligt att det går framåt!Och passa på att verkligen njuta av din helg, det är du så värd!kram

2011-01-29 @ 20:40:04
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Så skönt att hon slipper sonden. Håller tummarna för att det kommer att gå galant och att lilla fortsätter att öka i vikt :)

Kram!

2011-01-30 @ 09:00:22
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu