Sondjävel

Har varit dålig på att svara kommentarer. Men det kommer nån gång under dagen. Tack iaf!
Kunde som väntat inte sova igår... Tror jag somnade vid fyra inatt. Och självklart drog Elina upp sonden! Så nu ska vi göra oss i ordning för att åka in på sjukhuset.
Febern verkar vara som bortblåst iaf. Har inte tagit någon temp på henne, men hon känns inte så varm.
Ikväll hänger vi nog hos mina föräldrar. Blev sugen på att laga god mat tillsammans med nån. Inte roligt att göra det helt själv ju...
Nåväl, sjukhuset nästa! (som vanligt...)


Kommentarer
Skrivit av: malin

han kniper nog igen för att jag tvingat in skeden ibland, vill ju att han ska få smaken speciellt då det är nå gott:) hur gick testerna för lillan då? trevlig helg, hoppas ni slipper lassa!

2011-01-15 @ 09:55:22
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Svar: Jaså, ja världen är liten :P

2011-01-15 @ 10:31:48
Skrivit av: Sofi

Ja hoppas att ni får det ni vill ha för huset och kanske lite till :) Då ska jag hålla utkik och se hur det ser ut!



Hur går det med kärleken?

2011-01-15 @ 14:15:43
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu