Gummibåt

Idag har det varit full fart hela dagen.
Jag och barnen va till Obbola på marknad. Inte störst i världen, men ändå trevligt. Sen va vi ut till min mormor och morfar. Jag och Wilhelm åkte lite gummibåt och han och Sunne badade lite. Fattar inte alls varför, för det var verkligen svinkallt i vattnet! Men kul hade dom iaf.
Nu är sover båda barnen sött i sina sängar. Imorgon väntar nya äventyr.
Jag känner mig helt slut efter dagen. Man börjar väl bli gammal :P Så jag ska snart hoppa i säng jag med!


Kommentarer
Skrivit av: Johanna

låter som en bra dag! :)

2011-06-19 @ 10:42:42
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

2011-08-15 @ 01:02:06
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu