Arg på livet

Jag tänker nog fortsätta vara dålig på att uppdatera bloggen. Har så mycket annat i mina tankar just nu och känner mig mest deppig och arg på livet!
Wilhelm fick iaf sitta i morfars traktor idag. Det uppskattades stort! Det var tänkt att han skulle få åka en liten tur, men lillskiten min vart så klart lite rädd då morfar startade den mullrande motorn... Vi ska dock göra ett nytt försök imorgon! :)
Sjukhuset imorgon och ny vikt på Elina. Hon har ätit hyfsat bra idag så jag hoppas verkligen att det syns på vågen imorgon! Håll tummarna!!!
Jag är sjukt sliten. Så jag ska gå och tvätta bort kladdet i ansiktet (sminket alltså... kom på själv att det lät lite perverst) sen ska jag krypa ner i sängen brevid mina barn och stänga av hjärnan ett tag! :P


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Håller tummarna!!

Ta hand om dig,KRAM!

2011-03-30 @ 21:47:54
Skrivit av: Tess

skickar en STOOOOOR kram iaf!

2011-03-30 @ 23:03:04
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Hehe, ja Leon var också rädd först när han skulle åka traktor.. Men andra gången gick det bättre!

2011-03-31 @ 14:47:06
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu