Blodig start på veckan

Jag hade inte tänkt blogga, men gör det tydligen ändå...

Här händer det mycket och ingenting. Men mest mycket. Men just nu händer det mycket "privata" grejer, sånt jag inte vill skriva ut i bloggen. Därför har det varit tyst från mig. Sen har inte tiden, orken och lusten infunnit sig heller... En bloggsvacka helt enkelt. Ibland funderar jag på att lägga ner alltihopa. Faktiskt.

Elina ställer sig upp nu och det kommer mer och mer. Igår tex ställde hon sig upp i sängen för första gången. Det var väl egentligen första gången hon ställde sig helt upp. Tidigare har hon bara ställt sig mot låga saker och stått som en liten ostkrok :)

Iom detta fantastiska framsteg har vi i veckan lärt oss lite annat. Tex så är det inte en bra idé att krypa över sina egna händer. Då kan det komma en hel del blod och en kapad sträng under överläppen.
Det är inte heller så smart att ställa sig mot en pall och luta sig för långt över den. Då kan man flyga över pallen och ramla rakt på näsan så att man få näsblod.

Nåväl, det ska kännas att lära. Ett nytt uttryck kanske.

Wilhelm busar på som vanligt. Vår nya favorit är kurragömma! Han springer alltid till samma gömställe och letar efter mig, men jag flyttar mig till en annan del av rummet så jag ser honom när han står och undrar vart tusan hans mamma har tagit vägen. Sen skämmer jag honom och vi skrattar gott! :) Kärlek!

Nu ska jag ta och lägga mig. Jag hoppas på en liten sovmorgon då lillan har ätit gröt för första gången på en vecka. En hel portion! Snacka om att jag blev glatt chockad! :)

Kommentarer
Skrivit av: Mikaela

Ja det äre verkligen =) Javisst är han söt =)

2011-03-17 @ 07:46:15
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Skrivit av: malin

nej sluta inte! jag gillar ju att läsa vad ni pysslar med! stor tjejen dnart springer hon:)

2011-03-17 @ 09:47:26
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Tråkigt att läsa att det händer mycket jobbigt, hoppas det blir bättre! Skulle vara jättetråkigt om du slutade blogga, är så van att få följa ditt liv :)



Ajdå, inge roligt med små olyckor men tur dom är tåliga dom små liven!



Kurragömma gillas här hemma också! Ha det bäst! Kram

2011-03-17 @ 10:57:30
Skrivit av: Anonym

nej men sluta inte blogga! :) hoppas resten av veckan blir bättre!

2011-03-17 @ 17:42:32









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu