Två stora framsteg

Gör ett försök att blogga. Har varit tyst ett tag nu... Men Wilhelm har blivit som besatt av Elina och är upp i henne hela tiden. Och det blir jätte jobbigt för henne... Går knappt att ha dom i samma rum längre.
Hon har iaf gjort två stora framsteg. Knappt så jag tror på det själv. Men igår ställde hon sig upp för första gången! Och gör det hela tiden nu.
I helgen började hon (efter nästan 8 mån) att dricka ur nappflaska igen!!! Jag vart alldeles tårögd.
Jag tog bort flaskan för henne i nån månad och sen tog jag fram den igen och erbjöd. I början var det roligt att bita på den, men sen började hon även att dricka!
Jag börjar drömma om en vällingtjej ;) Hoppas den drömmen blir sann. Vi var på Bvc idag och kollade vikten och det ser inte alls bra ut... Hoppas det vänder snart.
Här kommer lite bilder på några av mössorna jag har sytt!


Kommentarer
Skrivit av: emma

vad roligt med framsteg! :) duktig hon är!



vilka smygga mössor du sytt, vad duktig du är! :)

2011-03-09 @ 19:28:34
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Åhh Fanny vill också ha en mössa ala. emilie :) De var super fina. kan man få leja dig att göra en till lillan och en till mig?:)

2011-03-14 @ 22:39:14
URL: http://frokenthea.wordpress.com
Skrivit av: Tess

du är så jäkla duktig!!!

2011-03-19 @ 21:32:08
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu