Snickerskakor

Wilhelm har åkt till sin far nu. Saknar honom redan. Fast samtidigt är det skönt att bara ha ett barn här hemma. Blir ju stor skillnad kan jag lova. Inge bråk och tjafs mellan syskonen och bara ett barns rutiner att följa.
Jag och Wilhelm hinner ju vara ensamma en timme eller två på kvällarna. Så nu får jag ju lite egentid för Elina också.
Ikväll ska jag försöka baka lite. Mina kära kollegor suktar efter nått gott. Och det är alltid roligt att få bjuda. Älskar ju att baka! Så det kan ju jag roa mig med. Ikväll blir det snickerskakor. Riktigt gott måste jag säga. Kör på mitt egna recept också :)
nu tror jag hon äntligen har somnat. Det ska gärna tjorvas lite så klart så man får springa in några gånger. Så nu blir det bak!


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Nej, nog förstår jag att det är mycket för fröknarna att hålla reda på.. Jag har ju själv jobbat på dagis jag också och gör det nu med som springvikarie :) Men jag skulle ändå tycka det var konstigt om man själv skulle ordna med den enskilda bilden vid dagisfotografering.. Men ja, alla ställen gör ju det som passar dom bäst :)

2011-11-16 @ 18:57:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Ilda - Mamma till Amilia

Tack så mycket ^^



Jag kan heller inte mycket om kameran. Kör för det mesta på Auto. Men när jg lärt mig köra Manuellt kommer bilderna bli mycket bättre. Då kan man ställa in dem hur man vill och få fotot exakt så som man vill ha det. ^^

2011-11-16 @ 21:37:10
URL: http://mislimoje.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu