Till den andra pappan

Jag svarar ju inte på annonyma kommentarer egentligen, men kände att det kunde missuppfattas det jag skrev i tidigare inlägg.
"Det är väl inget negativt att han är på leklandet varje helg ? Mitt barn hade varit överlycklig om vi hade haft tid till det ! /En annan pappa"

Svar:
Jag menade absolut inte att det var någonting negativit med att dom är där ofta. Men det kan ju vara roligare då om jag och Wilhelm hittar på någonting annat istället då jag vet att han ändå får vara på Leos så mycket.
Och varför måste folk alltid tro att man menar någonting negativt hela tiden då man skriver något om den andre föräldern?


Kommentarer
Skrivit av: linn

ja samtalet gick över förväntan, våran nya chef är rätt bra och hon gillar mig. så nu förhoppningsvis ska jag inskolas som specialkost kock :) hoppas hoppas på att det blir så, för jag sa att jag måsteb li förflyttad från mitt andra ställe jag är på, eller inte måste... men vill för annars kommer jag bryta ihop typ ;P

ne de är sant, två barn på barnloppis kan vara lite jobbigt :)

vad är skapande lördag förnått?

2011-11-11 @ 15:52:18
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu