vab

Elina blev självklart sjuk i söndags kväll... (Bara för att jag skulle börja jobba i måndags) Men eftersom jag har sån förbaskad tur så var underbara mamma hemma med Elina måndag och tisdag! Super tack!
Kändes jätte skönt att få komma tillbaka på jobbet igen. Men Elina fortsätter att vara sjuk. Och igår va mamma själv inte så pigg så nu blev det vab för mig resten av veckan.
I tisdags trodde vi hon började bli frisk igen. Ingen feber längre och inte lika snorig och gnällig. Men igår kom febern tillbaka och bara steg och steg. Och inatt har hon hostat så hela huset har vibrerat....
Men sen hoppas jag hon får hålla sig frisk ett bra tag framåt! :)
För er som undrar så jobbar jag på en förskola. Har haft fast tjänst där sen 2005.
Nu ska jag ta och koka mig en kopp kaffe och känna lugnet då Elina verkar kunna leka en liten stund! :)


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Hehe.. Skulle det vara vattkoppor så lär det ju vara öppet hus här, så då får ni komma om ni vill :P

2011-11-10 @ 21:17:37
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu