1,5 år

Idag blir lillan 1,5 år! Tiden rusar verkligen iväg. Men hon kommer alltid att vara mammas lilla bäbis ändå :P
Elina har fått dagisplats! Gud vad skönt. För det här med dagmamma var ju tydligen inte någonting för Elina. Så det känns jätte bra. Så nu blir vi görolösa i två veckor sen är det inskolning på Ior som gäller. Tror det kommer att gå superbra för Elina på dagis. Hon tycker det är så roligt att hämta/lämna Wilhelm. Då kan hon minsann kuta iväg och leka. Och ett steg närmare att äntligen få återgå till jobbet.
Elina har nyss lagt sig för sin dagliga tupplur. Jag vet inte om jag ska slappa lite i soffan eller städa... Tror nog att jag bara slappar lite. För när Elina vaknar är det dags att hämta hem min stora bäbis. Sen får vi besök ett tag. Sen tänkte jag att Wilhelm ska få hjälpa till att göra hemmagjord pizza. Han uppskattar inte alls köpt så jag hoppas att det ska smaka för unge herrn.
Dagens 1,5 åring (som vägrade titta in i kameran idag) bjuder på lite bilder:


Kommentarer
Skrivit av: tess

sötnosen! :)

2011-10-11 @ 12:21:01
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Vad stor hon har blivit :) Stora damen!

2011-10-11 @ 13:39:28
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu