Dom bästa

Dom bästa föräldrarna kom med en diskmaskin idag. Lycka! Så fruktansvärt skönt så ni anar inte. Blir en hel del disk här hemma med två småttingar.
Igår hade jag moster Sussie på besök. Vi tjockade i oss en massa onyttigheter. Pizza, godis och vin. Och en massa surr in på småtimmarna. Och barnen har verkligen uppskattat att ha henne på besök. Hon är ju så himla rolig. Bra på att bygga lego, göra loppor och busa. Dom blev inte alls glad då hon åkte hem.
Nu är jag helt slut på. Har precis flyttat om i förrådet för att få plats med skåpet som stod där diskmaskinen står nu. Så nu ska jag ta och börja se en ny serie Off The Map. Hoppas att den är bra.
Mina föräldrar åker utomlands en hel vecka så vi hoppas att dom får det toppen. Även om vi kommer att sakna dom. Vem tusan ska jag ringa och beklaga mig till?
Nä lite serie och sen sängen. Får besök imorgon vid nio. Så det blir full rulle direkt på morgonen. God natt!


Kommentarer
Skrivit av: Therese

Du har mit nr ;)

2011-10-03 @ 23:06:14
URL: http://frokenthea.wordpress.com
Skrivit av: Sofi

Off the map, var såå bra (enligt mig) väntar bara på nästa säsong! Vilken sötnos Elina är :) Förstår att du saknar Wilhelm när han är borta! Det är ju så grymt jobbigt att vara ifrån sitt barn, känner samma sak när Hugo åker!

2011-10-04 @ 15:37:56
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu