Grät av lycka

Fredag och snart helg. Så jag passa på att skriva ett inlägg redan nu. För jag antar att det inte kommer bli nån tid eller ork över till bloggen i helgen. Har ju båda barnen och då måste man vakta hela tiden. Dom är sotis på varandra och bråkar konstant! Skit jobbigt faktiskt. Längtar verkligen tills dom blir lite äldre och lär sig att leka med varandra.
Igår byggde dom med Duplo bredvid varandra i säkert 10 minuter utan att bråka. Jag nästan grät av lycka... Det är sant.
Sen blir det ingen pappa vecka för Wilhelm nästa vecka. Får se om det blir nå mer sånt framöver...
Jag hoppas att mina föräldrar njuter av värmen i Italien. För dom ska veta att när dom kommer hem är det bara att dom plockar fram skrapan till bilen och långkalsonerna!
Jag klippte (eller gjorde ett tappert försök iaf) att klippa luggen på Elina igår. Hon ser nu ut som en munk och som att luggen är uppklippt i etapper. Skit snyggt, verkligen... Det går inte ens att tänka sig in i hur svårt det är att klippa lugg på en 1,5 åring. Där bak går säkert bra, men du vill ju gärna lägga saxen mot pannan och klippa, men jag försökte en gång och höll nästan på att peta ut ögat på stackarn... Tur att resten av ungen är så himla söt. Så det väger upp den fula luggen ;)
Nu drar hennes usla tålamod igång i vardagsrummet. Dags att återgå till arbetet!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu