Hon är bäst

Nu är båda barnen vinterrustade. Fattas bara vantar. Men det ska då inte va så svårt att fixa fram :)
Mormor skämmer bort mina barn alltså! Hon va helt galen idag. Nya kuoma skor till Elina. En vintermössa från PoP och kläder till båda barnen. Tusen tack säger vi! Hon är bäst.
Efter shopping och lunch så sov Lillan i 3 timmar. Det tog tydligen på krafterna.
Fredag imorgon. Inget speciellt inbokat. Förutom fredagsmys så klart ;)
Ska försöka ringa lite samtal då Lillan sover middag iaf. Och lite städning. Och just de, baka skulle jag ju också göra. Ja, då va fredagen visst lite bokad ändå.
Nä nu svamlar jag bara känner jag. Ska ta och tvätta bort mascaran och sen se sista avsnittet av Lie To Me..... Vad ska man se för serie sen då????


Kommentarer
Skrivit av: linn

De kom egt nytt avsnitt av prettylittleliars igpr :) sen är the lying game ganska bra också faktiskt!

2011-10-21 @ 08:57:19
URL: http://linnrooos.blogg.se/
Skrivit av: Malin

six feet under kan jag varmt rekomendera!

2011-10-21 @ 09:01:25
URL: http://aboutmellis.blogspot.com
Skrivit av: Tess

Julius har för feta fötter för kuoma. haha så jävla tragiskt!Men Alfred fick sig ett par nya. vi har släkt i kalix så vi åker till haparanda varje höst och så över gränsen, där kostar dom bara 340 spänn. rena kapet!KÖpte en Lassie tec overall till Julius för 400 spänn,Reimas undermärke. och finaste vinterhandskarna från Lassie för 50 spänn.så nu är ungarna rustade för vinter.

2011-10-23 @ 14:15:58
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu