Nostalgisk

Mitt internet slutade fungera igår. Jag testade allt. Men ingenting funkade. Och idag fick jag tydligen inte surfa på grannens internet så jag fick lite smått panik. Men efter att ha vickat på alla sladdar så fungerar det nu. Phju!
Barnen bråkade mest på förmiddagen. Men efter lunch åkte vi och lämnade av Elina hos mormor och morfar för att få lite Wilhelm-mamma tid. Vi hämtade även hem mitt och brorsans gamla lego. Snacka om att man blir nostalgisk! Och Wilhelm lekte jätte länge med det. Så jag hann städa lite här hemma. Välbehövligt. Sen hade vi besök resten av dagen. Riktigt skoj tycker vi! :)
Imorgon är det äntligen dags för dagis för Elina. Ska bli så himla spännande att se hur hon reagerar. Och så hoppas jag på en snabb och smärtfri inskolning så jag får börja jobba nån gång! :P
Nu är jag rätt sliten så nu intar jag soffläge!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu