Operation

Vi tog en sovmorgon idag. Otroligt skönt. Och det behövdes då det blev så sent igår.
In på Barnmottagningen idag. Och kaos som vanligt. Fick vänta i evigheter. Tur lillan tycker att det är roligt att vara där. Hon känner ju personalen och så hittade hon en bebis som hon stod och strök på kinden i en kvart :P
Nu har vi iaf troligtvis en förklaring till Elinas extrema trötthet. Kommer att måste ränna på sjukhuset en hel del framöver för att ta fler prover... SUCK. Men självklart så är det värt det hela i slutändan.
Wilhelm är hos sin far över natten. Så jag får rå om lillan en dag. Idag har vi dock inte gjort mycket annat än att hänga på barn. Men imorgon blir det en lite shoppingtur med mormor. Operation vinterkläder till Lillan.

Mormor har bestämt att hon ska ha en röd pop overall i vinter. Och hur svårt kan det vara att få tag i en begagnad sådan. Jo tydligen så är det extremt svårt! Jag budar livet ur mig på Tradera. Ringer som en galning på blocket och polarns köp-och-sälj. Men det tar inte många minuter innan dom är såld... Men jag ger mig icket!
Nåväl nu ska ungen som sitter i badet bli rent. Middagen gick över styr så hon har mat i HELA håret!


Kommentarer
Skrivit av: Madeleine

Vilken fin blogg! Hittade hit via någon annan blogg men såg att du söker en röd pop overall. Jag har en röd från förra säsongen i storlek 86 med tillhörande mössa och vantar om du är intresserad. Tänkte först spara den för ev framtida syskon men ändrade mig o har tänkt lägga ut den på tradera. Den är iofs lite mönstrad med ett svagt svagt rutmönster i gult.

Hör av dig om du är intresserad annars lycka till med barn jobb o annat som hör till familjelivet! :-)

2011-10-19 @ 20:16:20









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu