Folk från förr

Sitter och tänker på folk från förr. Människor man stått nära som man egentligen inte har någon kontakt med idag. Människor som man saknar. Människor som man undrar över vad dom gör idag.
Det finns många som jag saknar som jag inte har kontakt med. Men trots det är man otroligt dålig på att faktiskt leta upp dessa personer och ta kontakt med dom igen. Varför är det så egentligen?
Nåväl. Lite kvällsfunderingar bara. Nu ska jag se "Pretty little liars" även om jag måste erkänna att jag blir lite skraj då och då av den serien.. Ni vet sån där läskig musik som kommer då och då. Den sorten musik spelas nästan hela tiden i den serien och det gör det hela ännu läskigare... Men den är bra ändå! :)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu