Koll på läget

Elina sov bara i en timme idag, så hon har nyss gått och lagt sig. Hon gick fram till diskstället i köket och gnällde och pekade på sin vällingflaska. Hon har så stor koll på allt nu. Och hon vart supernöjd när jag gjorde välling åt henne. Sötnosen.
Blev inge dagmamma idag. Hon har inte alls varit pigg... Hoppas det är bättre för henne imorgon.
Jag känner mig helt slut efter dagen. Känns som att den varit super lång. Är trött i kropp och knopp. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med sjukhusbesöket imorgon. Det tar på krafterna att vara där. Och man vet aldrig vad som kommer att hända när vi väl kommer dit. Kan ju likaväl bli en heldag. Fast det bara är planerat in en viktkontroll och att vi ska få provsvaren.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu