Kondition

Tror ni att läkaren någonsin ringde upp mig? NEJ! Blir så jävla less alltså. Människan verkar vara helt omöjlig att få kontakt med. Vad tusan gör man?
Vi hade iaf en bra helg jag och barnen. Lördagen spenderades hemma med en massa bus och mys och utelek. Söndagen bestod av en massa kalas. Min brorson fyllde 2 år! Och sen va vi även på 60 års kalas. Så en massa fika tryckte vi oss :P
Inte så bra då jag faktiskt har kommit igång med träningen. Känns bra att komma igång. Och det gick faktiskt bättre än väntat. Jag säger inte att kondisen är bra, men den finns iaf.
Jag har nyss varit och lämnat Elina hos dagmamman. Tänkte att hon iaf skulle få vara där till lunch. Så det inte blir så många dagar emellan. Det skär i hjärtat på mig att lämna en hysterisk flicka. Men det går säkert över. Dom skulle vara ute och leka så det blir nog bra.
Nu ska jag ta och passa på att träna! Ohja!


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Åhhhh så typiskt.känns så jävla standard av läkare att inte höra av sig!

2011-09-23 @ 19:51:26
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu