Rik som ett troll

Elina den lilla snorisen ligger och sover nu. Mamman sitter och njuter av en kopp kaffe!
Inskolningen hos dagmamman är påbörjad nu. Känns otroligt bra. Har ju bara varit där nån timme i två dagar så det är för tidigt att uttala sig om hur det går än. Hoppas bara det inte blir mer än en massa snor för lillan så allt blir uppskjutet.
Den 19:e septemer är man en knegare igen! Längtar sjukt mycket. Att få komma bort från hemmet. Alla arbetskamrater och att tjäna pengar!! Har ju knappt fått några pengar alls dom sista månaderna då jag har varit hemma med sjukt barn. Så det kommer inte att kännas helt dumt då lönen trillar in på kontot igen :)
Kommer iof "bara" jobba 80% till en början. Men det kommer säkerligen att kännas som att jag är rik som ett troll ändå.
Imorgon är det dags för läkarbesök för Elina. Och sen snoret kom så vill hon inte riktigt äta. Så jag hoppas att det inte syns på vågen imorgon. Blir iaf spännande att se vad proverna visade. Hoppas att vi får träffa någon vettig läkare. Det är jouren vi ska till  så man vet ju aldrig.
Nä nu ska jag ta och passa på att få lite saker bortgjort då lillan snarkar gott i sin säng!


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Vart jobbar du? :)



Hoppas hon är piggare imorn och lycka till på sjukhuset!

2011-09-07 @ 22:16:04
Skrivit av: Anna

Va jag som skrev den andra kommentaren, men adressen försvann...



Vart jobbar du? :)



Hoppas hon är piggare imorn och lycka till på sjukhuset!

2011-09-07 @ 22:16:48









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu