Snabb process

06.00 steg vi upp idag efter en mysig natt. Wilhelm kom ju till mig igår för mammavecka. Och han har kramat på mig hela natten. Mysigt, men jag vaknade hela tiden av att jag nästan ramlade av sängen.
Lämnade Wilhelm på dagis. Inskolning en stund hos dagmamman. Sen iväg och träffa advokaten. Mötet gick riktigt bra och jag känner mig sjukt taggad! Hoppas bara att det blir en snabb process och att en massa pengar trillar in på kontot! :)
Regnet öser ner. Inte alls roligt. Och Elina sover visst länge idag. Är tänkt att vi ska tillbaka till dagmamman en sväng till idag. Men ja, vi får se när hon vaknar om vi hinner.
Inskolningen går tyvärr inte så jätte bra. Elina är väldigt mammig och det funkar inte ens att jag är i ett annat rum. Och paniken börjar komma. Ska ju faktiskt börja jobba på måndag!!
Nåväl. Nu ska jag se om jag kan hitta åt nån gratis skit ful desig. Måste ju verkligen byta nu!!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu