Suger inte

Det blir inte alls lika mycket bloggande då jag har båda barnen. Tiden hinner liksom inte riktigt till.
Det går iaf bättre och bättre för Elina hos sin dagmamma. Hoppas det kommer att gå bra nu nästa vecka då jag faktiskt börjar jobba. Som jag f.ö är sjukt taggad till! :)
Sen vill jag helst börja träna också. Men det räcker tiden verkligen inte till. Inte till att springa till nått gym iaf. Så jag ska ta och leta fram lite övningar som man kan göra hemma. Någon som har nå bra tips kanske?
Dagens träning får bestå av städning. Min dammsugare suger (inte) och därför ska jag åka iväg och låna en av mina föräldrar som har två stycken.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu