Årets sms

Elina är äntligen feberfri. Bara lite hostig och snorig nu. Så imorgon blir det dagis för henne igen. Och jag ska jobba! Otroligt skönt ska det bli. Men däremot blir vi hemma igen på fredag, då Elinas dagis har stängt för planeringsdag. Men men. Vi får hitta på nått skoj då. Kanske svänga förbi jobbet en sväng så hon får se mammas jobb :)
Jag har sovit konstigt inatt. För jag har riktigt ont i nacken och axlarna. Känns som att en av kotorna i nacken har krossats eller nått. Hoppas det är bättre imorgon. Då man ska bära och lyfta små barn.
Nu är jag färdig som artist, så jag ska lägga mig och se mina serier och vänta på årets sms. Som borde komma inom några timmar. Mer än så säger jag inte ;)


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Skönt att hon är feberfri och redo för dagis igen :)



Sv: Det känns riktigt bra, och jag trivs så himla bra där också. Ja jag fick det bäst jag hehe.. Jobbar 75%, så det blev precis som jag hela tiden har velat också, och jag hoppas verkligen att jag får fortsätta sen efter dessa 3 månader :) Och det som är riktigt skönt är att man uppskattar helgerna på ett helt annat sätt nu när man jobbar, än när man inte jobbar :)

2012-02-01 @ 20:39:24
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Verkligen! Läste att du också ska börja jobba 75%.. Blir nog bra det för Elina :)

2012-02-01 @ 22:25:14
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

ja gud vad vi väntat på den tiden. Otroligt skönt. Nu väntar man bara på att lappen med tiden ska komme i brevlådan oxå :D

2012-02-01 @ 23:15:16
URL: http://tvattlapp.blogspot.com
Skrivit av: Linda

sv: Den är super god! Dock tar det lite längre att göra den, eller ja, 25min att förbereda och sedan ska den stå i ugnen i 40min. Så vanligen brukar jag göra den på helgen men igår var jag bara SÅ sugen på köttfärspaj ;P

2012-02-02 @ 10:37:53
URL: http://minabarnochjag.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu