Konstig dag

Yes! Idag blev Elina feberfri! Äntligen. Wilhelm däremot klagar på halsont. Men ingen feber och pigg i övrigt, så jag hoppas han mår bra och är redo för dagis imorgon.
Min moster Sussie har flyttat så vi tog oss en tur dit och tiggde oss lite kaffe. Jätte fin lägenhet. Hon får dock bara bo där till nyår då huset sedan ska rivas. Och det verkar ju helt puckat på ett sånt fint hyreshus... Men men..
Det är väl vad vi har gjort idag. Elina sov till halv fyra. Från tolv!! Så det blev en konstig dag faktiskt.
Just det. Sen va barnens farmor förbi idag. Vi bjöd på lunch och hon hade presenter till oss alla tre. Mycket uppskattat! :)


Kommentarer
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

Ja dom älskar ju skridskor så då är det ju lätt att lära sig. Tyr vill ju börja åka konståkning han :)



Hoppas ni får vara friska ett tag nu

2012-02-07 @ 14:23:05
URL: http://tvattlapp.blogspot.com
Skrivit av: Linda

Ja det gick jätte bra. Men lite sur på bvc var jag när vi åkte därifrån, eftersom jag sa på Leons 1½års kontroll att jag va orolig och bvssköterskan bara "föste" undan min oro. Om han hade fått remiss redan då hade det förmodligen inte sett ut som det gör idag med hans tal. Han skulle fått stöd med tecken och hjälp att utveckla sitt tal. För det jag tycker är jobbigast är när andra barn inte förstår honom. Leon bryr sig dock inte ett skvatt om detta men om han skulle börja uppfatta det och tycka det är jobbigt, vad gör jag då?? Men nu har jag iafl fått tips och så :P



Haha, ja, visst. Hade inte brytt mig så hårt om han bara frågat vad det var, men den sista meningen "ta bort den" då skämdes jag lite. Haha, men han tyckte nog den såg lite otäck ut.

2012-02-07 @ 20:00:06
URL: http://minabarnochjag.bloggplatsen.se
Skrivit av: linn

presenter är aldrig fel :)

de är ett litet företag i anumark, han ha uppfunki nån seöe av nå slag för stora filmkameror som han sälj världen över :p jobbade där mär ja va liten extra mkt :)

2012-02-08 @ 08:06:58
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu