Lyxkväll

Jag och Lillan var vaken halva natten. Inte lätt att vara liten och ha hög feber. Hon vill inte riktigt äta eller sova, eller ja ingenting egentligen. Mycket gnäll på damen. Men samtidigt är hon väldigt mysig och kramgo! Och det väger ju alltid upp. Även Wilhelm har varit extra kramig idag. Kanske känner dom av att det är alla hjärtansdag idag?
Fin besök hade vi idag också. Sandra kom hit. Och god middag hade hon med sig också. Till och med lilla sjuklingen fick i sig lite :)
Imorgon hoppas jag Lillan mår bättre så vi kan jobba/gå på dagis på torsdag. Jag har för övrigt ett jätte viktigt möte på torsdag så jag hoppas verkligen att hon är frisk till dess. Annars vet jag inte vad jag ska göra av ungen...
nu blir det lite lyx kväll. Glass och Ben & Jerrys! :P


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Jo så är det ju. alltid när man inte orkar med :)



Ben och Jerrys som är så fruktansvärt gott, måste nog lyxa till det nån väll jag med!!!



Härligt att du träffat någon :) Vem är denna karl??

2012-02-15 @ 10:45:23
URL: http://liteurmittliv.blogspot.com/
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

Ja lyxa till det behöver man ngn gång nu som då. Vi är sjuka vi oxå för till fället. Hittar du ingen som kan vara med Elina och om hon inte är blyg av sig så kan hon ju alltid vara här medans du har ditt viktiga möte.

2012-02-15 @ 14:58:19
URL: http://tvattlapp.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu