Rekord

En mycket trevlig helg har vi haft! Men idag var man tillbaka på jobbet. Och det blev en stressig dag då det är många kollegor som är sjuka... Lär bli minst lika stressigt imorgon. Typiskt då jag egentligen skulle på ett möte imorgon. Som jag väntat på i flera månader. Men vad gör man... Det är bara att hoppas på en ny tid, snart.
Nu hopps jag att Elina håller sig frisk tills på onsdag. I så fall blir det rekord för henne för iår. Hon har ju inte direkt varit frisk många dagar iår. Men ja, det vore skönt att äntligen få det bortgjort.
Idag börjar mitt nyttigare liv. LCHF och träning blir det nu. Nu kör vi!! Beach 2012


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Okej.. Kanske bara är min som är så eftersom den har stått ute i ett förråd i ett x antal år haha. Kanske ger med sig efter ett tag, jag vet inte. Känner stor skillnad på min orbitrek om man jämför med en riktig crosstrainer (provat ett par på Coop). Man får väl se det som så att man kanske får mer träning av orbitreken då ;P



Jaha, ja det förstår jag att det är behändigt.. :D

2012-02-27 @ 21:21:26
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Du kan väl köra lite träning för mig också? :P

2012-02-28 @ 19:55:51
URL: http://minabarnochjag.bloggplatsen.se
Skrivit av: Maria

Kan du inte skriva ner vad du äter på dagarna? :) Börjar idag jag med med LCHF.. har kört det lite halvt senaste veckorna, men idag börjar på riktigt och ska få in träningen också, har varit obefintlig :)

Så då är det ju kul med lite matinspiration!

Lycka till!

2012-03-01 @ 11:17:00









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu