Så är det som småbarnsförälder

Här fortsätter vi med sjukstugan... Elina vaknade upp feberfri idag och jag vart så klart jätte glad. Men nädå. Hon kräktes några gånger igår och förrgår och idag kom det andra hållet! Genom både blöja och byxa. Slem var det sen. Lillstackarn. Hon sov då i 3 timmar efter lunch. Men va ändå trött ikväll. Men hon har kommit igång med ätandet iaf. Och det är en lättnad. Speciellt då hon bajsar hela tiden.
Kul att läsa om bajs va? Så är det som småbarnsförälder :P
Vi har då haft en ganska lugn och avkopplande dag. Inte många kraftansträngningar. Bara skotta, har ju kommit galet mycket snö. Är det bara jag som längtar efter våren och solen?


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Du är inte ensam om att längta efter vår och sol. Att kunna sitta ute på altanen och dricka kaffe i solen - utan att frysa :D

2012-02-15 @ 21:25:35
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Jaaaaaag med!! Jag vill ha värme och sol. Kommer det mer snö nu så flyttar jag till afrika :P Haha.



Krya på er!

2012-02-15 @ 21:30:52
URL: http://minabarnochjag.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu