Sjuka

Dålig uppdatering då jag legat sjuk hela veckan. Och då jag äntligen har blivit frisk så har Elina fått hög feber. Hoppas det bara blir feber och är över på ett kick. Hann ju bara jobba måndag förra veckan. Så det vore ju skönt om man fick jobba några fler dagar denna veckan.
Helgen var barnfri för min del. Och i lördags trotsade jag förkylningen och vi for till moster Sussie som har flyttat. Lagade en fantastisk god middag, snackade skit och gick sen ut. Första gången på evigheter som jag går ut. Riktigt trevligt var det.
Lillan har varit hos sin extra familj i helgen. Så nu sitter jag och väntar på att dom ska komma med henne. Jag saknar henne så jag dör. Hon har varit borta ända sen i torsdags!! Saknar så klart Wilhelm lika mycket. Men han hämtar vi på dagis då Elina har sovit på eftermiddagen.


Kommentarer
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

extra familj, menar du sami eller har du stödfamilj?



Ni har verkligen haft otur med förkylningar i vinter.

2012-02-13 @ 11:11:16
URL: http://tvattlapp.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu