Vårdbidrag

Nu har jag och lillan varit en sväng på Barnmottagningen. Efter lite påtryckningar har jag gått med på att ansöka om vårdbidrag. Igen. Men jag är tveksam. Tycker inte det är värt att lägga ner nån energi på det hela, då det är fruktansvärt svårt att få igenom det. Speciellt för barn som ännu inte fått någon diagnos.
Sen fick jag höra att om läkaren skriver ett bra intyg så behöver försäkringskassan inte dra av 25% varje dag av Elinas vab dagar. Och det vore ju toppen. Hon lär ju behöva dom ändå.
Sen är lillan på väg att få öroninflammation igen. Jag hoppas hon slipper. Men rött och vätska bakom örat hade hon. Har äntligen fått ny tid för operation, 29:e februari. Så jag hoppas verkligen att hon är frisk den här gången!


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Hur mycket får man i vårdbidrag? Även om det är bökigt och inte många som får igenom det, så kan det ju vara värt att söka i alla fall :)



2012-02-03 @ 13:29:32
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu