Vännäsdagarna

Då var Vännäsdagarna förbi. Vi har haft besök av Eliza och Sunne hela helgen. Riktigt mysigt. Har shoppat lite på marknadsplatsen och barnen (dom stora) åkt karusell. Barnen är då riktigt nöjda med helgen. Vi vuxna också såklart. Haft lite besök, varit på besök, grillat och druckit gott. Jag var även ut en sväng på öltältet och tog mig några kalla med Sara och hennes mamma. Riktigt trevligt. 
 
Nu väntas en rätt så lugn vecka. Wilhelm åkte med Sami till Finland idag. Så vi har bara ett barn hemma i veckan. Trist men då får vi rå om lilla Elina extra mycket.Sen åker hon bort till fina Ingemar och Maria till helgen. Jag och Kristoffer ska upp till Åsele då. Skönt att kunna göra det utan barn. Brukar ju vara rätt mycket folk. 
 
Det går riktigt bra med Kanin också. Han är verkligen världens finaste och snällaste kanin. Jag är nästan med taggad än barnen ;) Vill hela tiden gå och kolla till honom. Ge honom mat och klappa honom less ;) Ska se till så Kristoffer bygger en till bur. Så vi kan skaffa en hona också. Vore ju mysigt med två och hur gulligt vore det inte med små kaninbebisar? ;) 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu