Fick en ut skällning av min 3 åring

Nu har vi gjort helg. Känns ganska skönt, trots endast tre arbetsdagar denna veckan.
Elina har fått sina första trosor som jag köpt åt henne. Tänkte få ungen att gå på pottan. Målet är att hon kissar i pottan innan tvåårsdagen. Vi får se hur det blir med det. Hon kissade på sig två gånger ikväll. Och varje gång är det som att jorden går under för henne....
Fick en utskällning av Wilhelm ikväll också... Vi låg och läste och när han valt den sista boken innan han skulle gå och sova så ville han att jag skulle hämta hans tandborste. Jag går iväg och fastnar sedan i köket. Då ropar han åt mig med skarp röst: Mamma! VAD gör du nu?? Du skulle hämta tandborsten.!!
Haha.
Imorgon får vi besök av barnens farmor och farbror. Farbror har inte träffat Elina tidigare (han bor inte i Umeå) så det blir jätte roligt! Wilhelm har lovat att hjälpa mig att baka. Och har även valt vad som ska bakas!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu